Met DaaS360 krijgt u voor een vaste prijs per maand alles wat u nodig heeft om uw medewerkers te laten excelleren en uw IT-afdeling te ontlasten.
DaaS360 van NEG-ITSolutions is een unieke totaal oplossing voor de gehele lifecycle van al uw eindgebruikers-devices. Van inventarisatie en advies tot levering, implementatie, break-fix en verantwoorde afvoer. DaaS360 neemt u zelfs alle administratie en de communicatie met uw eindgebruikers uit handen.
De allerlaatste devices voor een vaste prijs per maand inclusief alle services. Met DaaS360 heeft u voorspelbare en heldere kosten en is alles inzichtelijk via uw eigen klantportaal.
De juiste apparatuur voor iedere taak en perfecte support.
Geen zorgen, alles is goed geregeld. Wij doen het werk, u de regie.
De diensten zijn ook modulair af te nemen. Een mooie stap naar DaaS360!
Laat voorraadbeheer, inzet, break-fix support en afvoer van laptops en PC's jouw gebruikers niet meer in de weg staan!
Met DaaS360 van NEG ben je als IT-afdeling weer volledig in control.
Creëer samen met onze specialisten de ideale digitale werkplek voor uw gebruikers. Het beste resultaat voor de laagste kosten.
Samen met u wordt uw voorkeursassortiment van devices samengesteld en bekijken we welke impact de restwaarde van uw huidige devices heeft op de uiteindelijke kosten.
Het proces van aanvragen, fiatteren, bestellen en registreren van de IT-devices is volledig geautomatiseerd. Geen overbodige, handmatige en foutgevoelige handelingen. Inkoopformulieren worden automatisch aangemaakt. Restwaarde van de oude en nieuw te leveren devices is direct inzichtelijk.
Iedere gebruiker wordt verzocht online een kort en helder proces te doorlopen waarmee nauwkeurig wordt geïnventariseerd wie welke hardware in gebruik heeft. Locatiegegevens kunnen desgewenst ook worden meegenomen.
Uw gebruiker kiest, op een door u bepaalt moment, in het klantportaal zijn nieuwe device(s) uit het voorkeursassortiment.
Optioneel bevestigd de gebruiker welke IT-devices hij weer inlevert.
Alle voorbereidende taken zoals uitpakken, tagging, CMDB-registratie, plaatsen van juiste (software) images, uitbreidingen en accessoires nemen wij uit handen.
Uw gebruiker ontvangt een geautomatiseerde uitnodiging voor het online maken van een afspraak voor het vervangen of uitbreiden van zijn device(s). De eindgebruiker heeft altijd zelf de regie over zijn afspraak!
De gebruiker gaat soepel over naar zijn nieuwe werkplek. Hij kan direct aan de slag! Aflever-, retourname- en gebruikersovereenkomsten worden direct geregistreerd. De data op oude devices wordt 100% veilig verwijderd.
Reparatie- en vervangingsservice conform de SLA. Minimale onderbreking voor de gebruiker.
Uw oude devices worden direct veilig en probleemloos door ons afgevoerd. 100% veilig met dataverwijderingscertificaat. De restwaarde wordt met u verrekend.
Om de ervaring en kwaliteit van de dienstverlening te meten worden tevredenheidsmetingen gedaan.
De feedback wordt gebruikt om de dienstverlening aan uw gebruikers te optimaliseren.
Hiermee is de cirkel rond. Bij de volgende procesgang zal een ander nog soepeler verlopen door de feedback en aangebrachte verbeteringen.
Van elke processtap kunt u online real-time informatie raadplegen.
Omdat alle activiteiten digitaal vastgelegd zijn, weet u tijdens en na de werkzaamheden exact de statu van o.a. hoe lang werkzaamheden duren, hoe lang afspraken verlopen en hoe ver een uitrol gevorderd is.
Alle kosten, restwaarde, planningen, pakbonnen, gebruikersovereenkomsten e.d. zijn continu en real-time beschikbaar!
Ook heeft u nauwkeurig inzicht in welke devices uitgeleverd en ingenomen zijn. Inclusief serienummers en gebruikersovereenkomsten.
Reduceren van werkdruk voor IT-afdeling
Verlagen, beheer inkoop en administratiekosten
Voorspelbare em transparante kosten
One-stop-shopping gemak
Totale ICT lifecycle beheer uitbesteed aan specialist
Vul dit formulier in en je ontvangt een email met de link naar ons unieke Device as a Service e-book.