Device as a Service (DaaS)

De meest complete ontzorging van al uw eindgebruikers-devices

Met DaaS360 krijgt u voor een vaste prijs per maand alles wat u nodig heeft om uw medewerkers te laten excelleren en uw IT-afdeling te ontlasten.

Waarom kiezen voor Device as a Service van NEG-ITSolutions?

DaaS360 van NEG-ITSolutions is een unieke totaal oplossing voor de gehele lifecycle van al uw eindgebruikers-devices. Van inventarisatie en advies tot levering, implementatie, break-fix en verantwoorde afvoer. DaaS360 neemt u zelfs alle administratie en de communicatie met uw eindgebruikers uit handen.

De allerlaatste devices voor een vaste prijs per maand inclusief alle services. Met DaaS360 heeft u voorspelbare en heldere kosten en is alles inzichtelijk via uw eigen klantportaal.

Wat zijn de voordelen van Device as a Service?

Optimale gebruikerservaring

De juiste apparatuur voor iedere taak en perfecte support.

Reduceer de werkdruk

Geen zorgen, alles is goed geregeld. Wij doen het werk, u de regie.

Verlaag kosten

Bespaar op inkoop, beheer, administratie en eigendomkosten.

Daas 360 ronde pijl
De meest complete ontzorging
voor al uw eindgebruikers-devices!
  1. Advies en consultancy
  2. Klantenportaal
  3. Inventaristatie
  4. Product keuze
  5. Pre-configuratie
  6. Planning
  7. Implementatie
  8. Break-Fix
  9. Gestructureerde afvoer
Daas 360 uitleg
daas 360 logo

Advies en consultancy

Creëer samen met onze specialisten de ideale digitale werkplek voor uw gebruikers. Het beste resultaat voor de laagste kosten.

Samen met u wordt uw voorkeursassortiment van devices samengesteld en bekijken we welke impact de restwaarde van uw huidige devices heeft op de uiteindelijke kosten.

Klantenportaal

Het proces van aanvragen, fiatteren, bestellen en registreren van de IT-devices is volledig geautomatiseerd. Geen overbodige, handmatige en foutgevoelige handelingen. Inkoopformulieren worden automatisch aangemaakt. Restwaarde van de oude en nieuw te leveren devices is direct inzichtelijk.

Inventarisatie

Iedere gebruiker wordt verzocht online een kort en helder proces te doorlopen waarmee nauw-keurig wordt geïnventariseerd wie welke hardware in gebruik heeft. Locatiegegevens kunnen desgewenst ook worden meegenomen.

Product keuze

Uw gebruiker kiest, op een door u bepaalt moment, in het klantportaal zijn nieuwe device(s) uit het voorkeursassortiment.

Optioneel bevestigt de gebruiker welke IT-devices hij weer inlevert.

Pre-configuratie

Alle voorbereidende taken zoals, uitpakken, tagging, CMDB registratie, plaatsen van juiste (software) images, uitbreidingen en accessoires nemen wij uit handen.

Planning

Uw gebruiker ontvangt een geautomatiseerde uitnodiging voor het online maken van een afspraak voor het vervangen of uitbreiden van zijn device(s). De eindgebruiker heeft altijd zelf de regie over zijn afspraak!

Implementatie

De gebruiker gaat soepel over naar zijn nieuwe werkplek. Hij kan direct aan de slag!

Aflever-, retourname- en gebruikers- overeenkomsten worden direct geregistreerd. De data op oude devices wordt 100% veilig verwijderd.

Break-fix

Reparatie- en vervangingsservice conform de SLA. Minimale onderbreking voor gebruiker.

Gestructureerde afvoer

Uw oude devices worden direct veilig en probleemloos door ons afgevoerd. 100% veilig met dataverwijderings-certificaat. De restwaarde wordt met u verrekend.

Meer informatie

  • Gebruikerstevredenheidmeting
  • Rapportage en inzicht

Gebruikerstevredenheidmeting

Om de ervaring en kwaliteit van de dienstverlening te meten worden tevredenheidsmetingen gedaan.

De feedback wordt gebruikt om de dienst-verlening aan uw gebruikers te optimaliseren.

Hiermee is de cirkel rond. Bij de volgende procesgang zal een en ander nog soepeler verlopen door de feedback en aangebrachte verbeteringen.

Rapportage en inzicht

Van elke processtap kunt u online real-time informatie raadplegen.

Omdat alle activiteiten digitaal vastgelegd zijn, weet u tijdens en na de werkzaamheden exact de status van o.a. hoe lang werkzaamheden duren, hoe afspraken verlopen en hoe ver een uitrol gevorderd is.

Alle kosten, restwaarde, planningen, pakbonnen, gebruikersovereenkomsten e.d. zijn continu en real-time beschikbaar!

Ook heeft u nauwkeurig inzicht in welke devices uitgeleverd en ingenomen zijn. Inclusief serienummers en gebruikers-overeenkomsten.

Een selectie van onze klanten

Waarom kiezen voor Device as a Service?

U wordt volledig ontzorgt

Vaste prijs per maand

Optimale gebruikerstevredenheid

Minder werkdruk IT-afdeling

Wat ziet u als grootste voordeel
van het uitbesteden van uw totale ICT Lifecycle beheer?
40%
30%
28%
23%
23%
Advantages Reduce
40%

Reduceren van werkdruk voor de IT-afdeling

Advantages Enlower
30%

Verlagen, beheer inkoop en administratie kosten

Advantages Predict
28%

Voorspelbare en transparante kosten

Advantages Onestop
23%

One-stop-shoppping gemak

Advantages Total
23%

Totale ICT lifecycle beheer uitbesteed aan specialist

+60.000
Werkplekken gemigreerd
600.000
Asset verwijderingen per jaar
61
Beursgenoteerde bedrijven in portfolio
3
Continenten actief