Device as a Service (DaaS)

De meest complete ontzorging van eindgebruikers-devices

Met DaaS360 krijgt u voor een vaste prijs per maand alles wat u nodig heeft om uw medewerkers te laten excelleren en uw IT-afdeling te ontlasten.


Waarom kiezen voor Device as a Service van NEG-ITSolutions?

DaaS360 van NEG-ITSolutions is een unieke totaal oplossing voor de gehele lifecycle van al uw eindgebruikers-devices. Van inventarisatie en advies tot levering, implementatie, break-fix en verantwoorde afvoer. DaaS360 neemt u zelfs alle administratie en de communicatie met uw eindgebruikers uit handen.

De allerlaatste devices voor een vaste prijs per maand inclusief alle services. Met DaaS360 heeft u voorspelbare en heldere kosten en is alles inzichtelijk via uw eigen klantportaal.

DaaS360 video icon

Wat is DaaS360?

Wat zijn de voordelen van Device as a Service?

Optimale gebruikservaring

De juiste apparatuur voor iedere taak en perfecte support.

Reduceer de werkdruk

Geen zorgen, alles is goed geregeld. Wij doen het werk, u de regie.

Eenvoudig instappen

De diensten zijn ook modulair af te nemen. Een mooie stap naar DaaS360!

Joiners, leavers en voorraadbeheer van IT-devices een enorme uitdaging?

Laat voorraadbeheer, inzet, break-fix support en afvoer van laptops en PC's jouw gebruikers niet meer in de weg staan!

Met DaaS360 van NEG ben je als IT-afdeling weer volledig in control.

Gratis e-book →
Daas 360 ronde pijl
De meest complete ontzorging voor al uw eindgebruikers-devices!
  1. Advies en consultancy
  2. Klantenportaal
  3. Inventarisatie
  4. Product keuze
  5. Pre-configuratie
  6. Planning
  7. Implementatie
  8. Break-Fix
  9. Gestructureerde afvoer
Daas 360 uitleg Advies en consultancy Klantenportaal Inventarisatie Product keuze Pre-configuratie Planning Implementatie Break-Fix Gestructureerde afvoer
daas 360 logo

Advies en consultancy

Creëer samen met onze specialisten de ideale digitale werkplek voor uw gebruikers. Het beste resultaat voor de laagste kosten.

Samen met u wordt uw voorkeursassortiment van devices samengesteld en bekijken we welke impact de restwaarde van uw huidige devices heeft op de uiteindelijke kosten.

Klantenportaal

Het proces van aanvragen, fiatteren, bestellen en registreren van de IT-devices is volledig geautomatiseerd. Geen overbodige, handmatige en foutgevoelige handelingen. Inkoopformulieren worden automatisch aangemaakt. Restwaarde van de oude en nieuw te leveren devices is direct inzichtelijk.

Inventarisatie

Iedere gebruiker wordt verzocht online een kort en helder proces te doorlopen waarmee nauwkeurig wordt geïnventariseerd wie welke hardware in gebruik heeft. Locatiegegevens kunnen desgewenst ook worden meegenomen.

Product keuze

Uw gebruiker kiest, op een door u bepaalt moment, in het klantportaal zijn nieuwe device(s) uit het voorkeursassortiment.

Optioneel bevestigd de gebruiker welke IT-devices hij weer inlevert.

Pre-configuratie

Alle voorbereidende taken zoals uitpakken, tagging, CMDB-registratie, plaatsen van juiste (software) images, uitbreidingen en accessoires nemen wij uit handen.

Planning

Uw gebruiker ontvangt een geautomatiseerde uitnodiging voor het online maken van een afspraak voor het vervangen of uitbreiden van zijn device(s). De eindgebruiker heeft altijd zelf de regie over zijn afspraak!

Implementatie

De gebruiker gaat soepel over naar zijn nieuwe werkplek. Hij kan direct aan de slag! Aflever-, retourname- en gebruikersovereenkomsten worden direct geregistreerd. De data op oude devices wordt 100% veilig verwijderd.

Break-Fix

Reparatie- en vervangingsservice conform de SLA. Minimale onderbreking voor de gebruiker.

Gestructureerde afvoer

Uw oude devices worden direct veilig en probleemloos door ons afgevoerd. 100% veilig met dataverwijderingscertificaat. De restwaarde wordt met u verrekend.

Meer informatie

  • Gebruikerstevredenheidmeting
  • Rapportage en inzicht

Gebruikerstevredenheidmeting

Om de ervaring en kwaliteit van de dienstverlening te meten worden tevredenheidsmetingen gedaan.

De feedback wordt gebruikt om de dienstverlening aan uw gebruikers te optimaliseren.

Hiermee is de cirkel rond. Bij de volgende procesgang zal een ander nog soepeler verlopen door de feedback en aangebrachte verbeteringen.

Rapportage en inzicht

Van elke processtap kunt u online real-time informatie raadplegen.

Omdat alle activiteiten digitaal vastgelegd zijn, weet u tijdens en na de werkzaamheden exact de statu van o.a. hoe lang werkzaamheden duren, hoe lang afspraken verlopen en hoe ver een uitrol gevorderd is.

Alle kosten, restwaarde, planningen, pakbonnen, gebruikersovereenkomsten e.d. zijn continu en real-time beschikbaar!

Ook heeft u nauwkeurig inzicht in welke devices uitgeleverd en ingenomen zijn. Inclusief serienummers en gebruikersovereenkomsten.

Waarom kiezen voor Device as a Service?

U wordt volledig ontzorgd

Vaste prijs per maand

Optimale gebruikerstevredenheid

Minder werkdruk IT-afdeling

Wat ziet u als grootste voordeel van het uitbesteden van uw totale ICT Lifecycle beheer?
40%
30%
28%
23%
23%
Advantages Reduce
40%

Reduceren van werkdruk voor IT-afdeling

Advantages Enlower
30%

Verlagen, beheer inkoop en administratiekosten

Advantages Predict
28%

Voorspelbare em transparante kosten

Advantages Onestop
23%

One-stop-shopping gemak

Advantages Total
23%

Totale ICT lifecycle beheer uitbesteed aan specialist

+130.000
Werkplekken gemigreerd
600.000
Asset verwijderingen per jaar
63
Beursgenoteerde bedrijven in portfolio
5
Continenten actief

Download nu het e-book Device as a Service.

Vul dit formulier in en je ontvangt een email met de link naar ons unieke Device as a Service e-book.

Let op: Niet alle verplichte velden zijn ingevuld. Vul de rood gearceerde velden in en verzend het formulier opnieuw.
Vink aan als u contact wilt met een van onze specialisten
*Verplichte velden: Met dit formulier verkrijgen we enkele persoonsgegevens van je. Wil je meer weten over hoe wij met je persoonsgegevens omgaan, lees dan ons privacybeleid. Hierin staat ook dat je je toestemming te alle tijde kunt intrekken.