Onderhoud en support

Als uw IT-apparatuur in topconditie is, kunnen uw gebruikers ongehinderd hun werkzaamheden uitvoeren.

Onderhoud en support IT-dienstenOnderhoud en support

Na aanschaf van uw apparatuur wilt u natuurlijk dat deze goed blijft functioneren. De standaard fabrieksgarantie verschilt per merk en product. Als u de standaard fabrieksgarantie wilt uitbreiden kunt u kiezen uit de verschillende service-packs die de fabrikant aanbiedt.


Wat er ook gebeurt, de productiviteit en tevredenheid van uw gebruikers staan voorop. Bij een verstoring aan de werkplek hardware zorgen wij dat uw gebruikers snel weer kunnen doorwerken. Onze professionele Servicedesk is hierbij het IT-aanspreekpunt voor uw gebruikers en beheerders.

Onderhoud en support diensten:


  • Garantie en reparatie
    Alle zakelijke producten van HP, Apple, Dell en Lenovo kunt u bij ons aanbieden ter reparatie. Wij zorgen voor de afhandeling van de reparatie en eventuele garantie.

  • Onderhoud
    Na aanschaf van uw apparatuur wilt u natuurlijk dat deze goed blijft functioneren. De standaard fabrieksgarantie verschilt per merk en product. Als u de standaard fabrieksgarantie wilt uitbreiden kunt u kiezen uit de verschillende service-packs die de fabrikant aanbiedt.

  • Servicedesk
    Onze Servicedesk is het centrale contactpunt voor uw IT-organisatie. Hier worden storingen geregistreerd en snel weer opgelost. Ons Technical Support Team zorgt ervoor dat uw gebruikers snel en binnen het Service Level Agreement (SLA) weer aan de slag kunnen.

  • Servicedesk on-demand
    Behoefte aan een servicedesk die ook buiten de standaard kantoortijden beschikbaar is? In het weekend? Of als aanvulling op uw bestaande servicedesk? Met onze Servicedesk on-demand krijgt u flexibel inzetbare professionele ondersteuning.
    Ook als u geen eigen servicedesk hebt, kunt u gebruik maken van onze Servicedesk on-demand.

  • On-site Support
    Heeft u (tijdelijk) behoefte aan een ervaren Support medewerker op locatie? Voor de ondersteuning bij een project of ter vervanging tijdens vakantie of afwezigheid? Ons Technical Support Team is flexibel en snel inzetbaar voor o.a. gebruikersondersteuning, uitrol-, migratie- of installatiewerkzaamheden.

  • (Mobile) Device Management
    U hoeft zich geen zorgen te maken over de veiligheid, vertrouwelijkheid en beheer van al uw Devices. Met onze (Mobile) Device Management diensten geven wij uw gebruikers de vrijheid die zij nodig hebben om hun prestaties te leveren.
Meer weten over onderhoud en support?
Een selectie van onze klanten

Razendsnel inspelen op pieken en dalen in werkplekbehoefte Endemol

"Op voorraad houden, uitpakken, labelen, klaarmaken en op afroep snel plaatsen, dat doet NEG-ITSolutions allemaal. Wij krijgen geen doos te zien, hebben er geen omkijken naar."

Edwin de Bie
Infrastuctuur Manager
Endemol Nederland Mediagroep

Bij NEG wordt er meegedacht of het de investering waard is en of er betere/duurzamere opties beschikbaar zijn. Nieuw of refurbished. Niet alleen de prijs maar ook de service, bereikbaarheid en gunfactor tellen mee. Op al deze vlakken scoort NEG altijd erg goed.

Daarom zullen wij NEG zeker aanbevelen, we kunnen met alle vragen terecht.

Michael Ruitenbeek
ICT coördinator
Fortes Lyceum

De thin clients werden kant en klaar afgeleverd, met de juiste instellingen, handzaam herpakt en voorzien van een code. Ook als Parnassia door omstandigheden laat bestelde, werd waar nodig opgeschaald om het proces te versnellen en deadlines te halen.

"Ik zit al 20 jaar in het vak, maar een dergelijke mate van flexibiliteit ben ik nog niet eerder tegengekomen."

Lex de Groot
Technisch Projectleider
Parnassia Groep