Nieuwegein, 13 januari 2019. NEG-ITSolutions, specialist in Device Lifecycle Management, introduceert een 2-tal nieuwe en innovatieve self-service IT-diensten die het gemak en de continuïteit voor eindgebruikers verhogen en de IT-servicedesk minder belasten.
Een veelvoorkomende uitdaging bij organisaties is: hoe zorg ik ervoor dat mijn gebruikers snel en eenvoudig toegang hebben tot supplies en accessoires? En hoe zorg ik ervoor dat zij niet te lang moeten wachten op hun nieuwe, tijdelijke of gerepareerde IT-devices (laptop, smartphone, tablet)?
Neem dan contact op via: 030 69 30 466 of download het e-book.
Razendsnel inspelen op pieken en dalen in werkplekbehoefte Endemol
"Op voorraad houden, uitpakken, labelen, klaarmaken en op afroep snel plaatsen, dat doet NEG-ITSolutions allemaal. Wij krijgen geen doos te zien, hebben er geen omkijken naar."
Edwin de Bie
Infrastuctuur Manager
Endemol Nederland Mediagroep
Bij NEG wordt er meegedacht of het de investering waard is en of er betere/duurzamere opties beschikbaar zijn. Nieuw of refurbished. Niet alleen de prijs maar ook de service, bereikbaarheid en gunfactor tellen mee. Op al deze vlakken scoort NEG altijd erg goed.
Daarom zullen wij NEG zeker aanbevelen, we kunnen met alle vragen terecht.
Michael Ruitenbeek
ICT coördinator
Fortes Lyceum
De thin clients werden kant en klaar afgeleverd, met de juiste instellingen, handzaam herpakt en voorzien van een code. Ook als Parnassia door omstandigheden laat bestelde, werd waar nodig opgeschaald om het proces te versnellen en deadlines te halen.
"Ik zit al 20 jaar in het vak, maar een dergelijke mate van flexibiliteit ben ik nog niet eerder tegengekomen."
Lex de Groot
Technisch Projectleider
Parnassia Groep