Vacature Service Manager

Als Service Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klant

Wij zijn NEG-ITSolutions, een IT-bedrijf met een interessant portfolio en een sterk groeiende marktpositie.

NEG levert circulaire IT-oplossingen voor de levering, plaatsing, onderhoud en afvoer van eindgebruikers-devices. Onze sterke en unieke IT-propositie ligt erg goed in de markt en daarom zoeken wij een service manager die onze klanten naar volle tevredenheid begeleidt.

  • Als Service Manager ben je als eerste aanspreekpunt voor de klant, verantwoordelijk voor het borgen van onze kwaliteit van dienstverlening, waaronder het beheren van onze DaaS360 dienstverlening bij onze klanten.
  • Door regelmatig op locatie bij onze klanten aanwezig te zijn, weet je precies wat er speelt bij onze klanten om ze zo goed mogelijk te ondersteunen in hun business met onze dienstverlening.
  • Het bewaken van de financiële- en kwalitatieve aspecten (service levels) van deze contracten is een belangrijk onderdeel van je takenpakket.
  • Als Service Manager rapporteer je periodiek aan jouw klanten over de voortgang en kwaliteit van onze dienstverlening. Binnen onze organisatie ben je een onderdeel van ons klantenteam en eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Je participeert in het accountteam-overleg om onze dienstverlening optimaal te laten aansluiten bij de behoefte van onze klanten.
  • Een afwisselende baan in een snel groeiende organisatie op gebied van Device Lifecycle Management processen.
  • Als Service Manager beschik jij over een HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een ITIL Servicemanagement certificaat. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de relevante disciplines van deze functie (bij voorkeur op gebied van Device Lifecycle Management (ICT-Lifecycle) en werkt graag met concrete doelstellingen in een resultaatgerichte omgeving.
  • Je bent een gedreven persoonlijkheid met doorzettingsvermogen en beschikt over flexibiliteit. Je bent een creatieve teamspeler en uiteraard communicatief vaardig.
  • Tot slot heb je een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als in geschrift.

Solliciteer vandaag nog!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld!


Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden als Service Manager zijn:

  • Je beheert onze DaaS360 contracten en logistieke IT-projecten zoals werkplekvervangingen, plaatsingen en migraties van 250 tot 7.500 werkplekken
  • Je implementeert en bewaakt de DaaS360 service management processen bij onze klant, waarbij zoveel als mogelijk wordt geautomatiseerd (tool integratie) onder jouw leiding
  • Je bent communicatief sterk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau
  • Je beschikt over een goede organisatie-sensitiviteit en weet daarmee met de verschillende belangen om te gaan
  • Met behulp van jouw strakke organisatie en uitwerking in samenwerking met andere afdelingen, worden deadlines steeds behaald
  • Samen met je collega’s binnen het team managed-services definieer- en analyseer je de scope en impact van additionele projecten/dienstverlening
  • Je waakt en rapporteert over alle aspecten van onze dienstverlening zodat dit voldoet aan de kwaliteitsnormen
  • Je plant het service management overleg en bent verantwoordelijk voor het opstellen van de maandelijkse service management rapportages
  • Je werkt nauw samen met het presales- en salesteam en zorgt voor een correcte facturatie van onze dienstverlening en wijzigingen daarop
Solliciteer nu

Wie zoeken wij?

  • Je voelt je als een vis in het water binnen de resultaatsgerichte, no-nonsens aanpak van NEG-ITSolutions
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in Service Management in combinatie met eindgebruikers-devices zoals pc's, laptops, tablets, smartphones e.d.
  • Je bent bekend in de wereld van top-MKB en Enterprise markt
  • Je leidt je projecten en onze dienstverlening doelgericht, standvastig professioneel en gestructureerd
  • Je hanteert daarbij een pragmatische projectaanpak
  • Je stuurt en motiveert moeiteloos het service team
  • Openheid en persoonlijk engagement zie je als je persoonlijke kernkwaliteiten
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur heb je kennis van ITIL Service Management best practises en de PRINCE2 en/of Agile projectmanagement methodiek
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Engels is een pluspunt!

Voor onze NEG collega's wordt natuurlijk goed gezorgd!

In onze visie zijn mensen bepalend voor de kracht en het succes van een organisatie. Wij bieden je dan ook een uitdagende functie in een gespecialiseerde omgeving waar je echt het verschil kunt maken. Collegialiteit en een informele, plezierige werksfeer vinden wij erg belangrijk.

Daarnaast bieden wij je:

  • Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een enthousiaste, prettige en dynamische werkomgeving waar een informele, collegiale en professionele werksfeer heerst
  • Werken in een gemotiveerd, professioneel team
  • Een succesvolle organisatie met een sterk en gewild aanbod van IT-oplossingen
  • IT-professional Academy om je kennis en skills te verhogen
Ons kantoor en service center liggen op een steenworp afstand van Utrecht en vlakbij Nieuwegein. Dit is de plek waar je je collega’s ontmoet, overlegt en voorbereidingen treft. Je bent ook op locatie bij onze klanten en prospects, waar je als Service Manager de projecten uitvoert.
In het voorjaar van 2021 verhuizen wij naar een nieuwe locatie in Nieuwegein. Deze moderne en inspirerende werkomgeving biedt alle ruimte en comfort om heerlijk te werken, gasten te ontvangen, te ontspannen en je collega’s te ontmoeten.
Vragen over deze vacature?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

  sollicitatie@neg-itsolutions.nl
  030 - 69 30 466
NEG Vacatures

Neem gerust contact met mij op!
(op werkdagen 08:30 tot 17:30)

Solliciteren bij NEG-ITSolutions

1. Stuur ons jouw CV en motivatiebrief

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en als er een match is nemen we snel contact met je op.

2. Onze recruiter neemt contact op

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking.

3. Elkaar in het echt ontmoeten

Tijdens het gesprek maken we kennis met elkaar en we gaan inhoudelijk in op je CV en je vaardigheden.

Welkom bij NEG-ITSolutions!

Je collega's kijken uit naar je komst en helpen jou op weg in onze organisatie.

Solliciteer nu bekijk alle vacatures
IT bedrijf NEG-ITSolutions, Nieuwegein
Wij gaan verhuizen!

Onze groei blijft doorzetten.

In het voorjaar van 2021 verhuizen wij naar een nieuwe locatie in Nieuwegein. Deze frisse, moderne en inspirerende werkomgeving biedt jou alle ruimte en comfort om heerlijk te werken, gasten te ontvangen, te ontspannen en je collega’s te ontmoeten.

Gerald, programmeur:

"Ik ben begonnen met werken bij NEG-ITSolutions omdat ik nog niet goed wist hoe ik verder wilde na mijn studie. Ik ben gestart als Apple technicus en doorgestroomd naar de functie als programmeur. Deze baan sluit perfect aan bij mijn studie. Voor de toekomst zijn er nog voldoende kansen voor mij binnen NEG-ITSolutions".

Ruben, Project Management Officer:
"Een aantal jaar geleden ben ik bij NEG-ITSolutions begonnen met stage en vakantiewerk. Na afronding van mijn studie ben ik full-time gaan werken. Dankzij de IT-professional Academy kreeg ik de kans mezelf verder te ontwikkelen binnen de IT. Na mijn rol als werkplek-specialist ben ik sinds een tijdje werkzaam als Project Manager Officer. Een fijne en erg leerzame job".

Solliciteer op deze functie

Solliciteren bij NEG is heel eenvoudig. Vul onderstaand formulier compleet in en vergeet niet je CV én je motivatiebrief mee te sturen. Nadat we jouw sollicitatie hebben ontvangen zal onze recruiter contact met je opnemen.



Vragen over deze vacature?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

  sollicitatie@neg-itsolutions.nl
  030 - 69 30 466
NEG Vacatures

Bel ons gerust!
(op werkdagen van 08:30 tot 17:30)